Wróć do strony głównej

IVR - Interactive Voice Response

Dostęp przez telefon

IVR Rockbridge TFI

IVR (ang. Interactive Voice Response) to nazwa automatycznego systemu telefonicznego umożliwiającego obsługę klienta. Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym (DTMF) wybiera poszczególne pozycje z menu.

IVR dostępny jest pod numerem 801 308 803* lub +48 22 338 91 04 (dla dzwoniących z zagranicy lub telefonów komórkowych).

Automatyczny system IVR jest wygodnym, telefonicznym sposobem dostępu do Twoich funduszy inwestycyjnych, funkcjonującym przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Wystarczy, że posiadasz telefon z wybieraniem tonowym i możesz wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi funduszami.

W automatycznym serwisie IVR możesz między innymi:

  • Otrzymać informację o aktualnej wycenie jednostek uczestnictwa.
  • Zasięgnąć informacji o stanie rejestrów (wymaga podania numeru PIN oraz numeru rejestru).
  • Wykonać zlecenie konwersji oraz odkupienia jednostek uczestnictwa (wymaga podania numeru PIN oraz numeru NIU lub numeru PESEL); system nie umożliwia wykonania zlecenia nabycia.
  • Wykonać dyspozycję ustanowienia blokady jednostek uczestnictwa (wymaga posiadania numeru PIN oraz numeru NIU lub numeru PESEL). Odwołanie tej dyspozycji możliwe jest wyłącznie po połączeniu z Konsultantem pod numerem +48 22 338 91 02 w godzinach 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych).
  • Wykonać dyspozycję ustanowienia blokady numerów identyfikacyjnych (wymaga posiadania numeru PIN oraz numeru NIU lub numeru PESEL). Jest to dyspozycja nieodwołalna. Po jej złożeniu konieczne jest podpisanie u dystrybutora oświadczenia dot. wydania nowych numerów identyfikacyjnych.

Korzystanie z IVR

Gdy będziesz chciał skorzystać z dostępu do swoich funduszy poprzez nasz IVR, system poprosi Cię o podanie numeru PIN oraz dodatkowo numeru NIU lub numeru PESEL. Dane identyfikacyjne (numery PIN i NIU) otrzymasz drogą korespondencyjną po pierwszym nabyciu, gdy wyrazisz chęć korzystania z teleserwisu i zaakceptujesz "Warunki Składania Zleceń". Jeżeli tego nie zrobiłeś, udaj się do dystrybutora w celu złożenia odpowiedniego oświadczenia. Numery PIN i NIU są aktywne, więc od momentu ich otrzymania, możesz z nich korzystać.

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje na temat korzystania z IVR otrzymasz u naszych konsultantów pod numerem naszej Infolinii 801 350 000* lub 801 39 98 98* w godzinach 9:00-18:00 od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni świątecznych).

Autoryzacja

Autoryzacja zleceń i dyspozycji składanych poprzez IVR lub infolinię dokonywana jest poprzez podanie przez uczestnika:

  • Indywidualnego numeru PIN oraz
  • Numeru NIU lub numeru PESEL.

Zmiana PIN

Zmiany numeru PIN możesz dokonać w placówkach dystrybutorów funduszy inwestycyjnych Rockbridge TFI poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia.